Vírusmarketing vírus idején

Egy valamire való reklámügynökség nem teheti meg, hogy ne írjon a vírusmarketingről vírusjárvány idején. Remélhetőleg most van rá lehetőségük és utána száz évig nem fenyegeti majd az emberiséget hasonló veszély. A vírusmarketing az online ügynökség munkatársai számára nem ismeretlen fogalom és ügyfeleik számára is szokták javasolni a marketing ezen speciális ágát. Persze a reklámügynökség is tudja jól, hogy a vírusmarketing nem való mindenkinek és ezért csak akkor kezdjünk bele, ha tisztában vagyunk vele, hogy hogyan működik. A vírusmarketing, mint ahogy a nevében is utalnak rá, hasonlóan működik ,mint egy vírus és ha jól csináljuk, akkor megállíthatatlanul terjed is jódarabig. Az online ügynökség szerint a lényege, hogy olyan tartalmat állítsunk elő, ami hirdetés és különösebb ösztönzés nélkül is ráveszi a nézőket, vagy olvasókat, hogy osszák meg ismerőseikkel a közösségi média oldalaikon. Az ilyen tartalomnak mindenképpen ingyenesnek ezen túl érdekesnek és nem utolsó sorban igen figyelemfelkeltőnek is kell lennie. A vírusmarketing sokszor él a humor erejével is. Fontos tisztában lennünk vele, hogy egy ilyen kampány kimenetele ritkán jósolható meg előre.