A google display hirdetések alkalmazása mindig a google adwords keretei között történik és általában valamivel össze van kapcsolva, mint például a kulcsszavakkal megtűzdelt fő és aloldal szövegek. Ha a google display hirdetésekről van szó , akkor fontos a relevancia, vagyis, hogy hasonló tartalmú oldalakon tűnjenek fel a hirdetések, hiszen a kereső ezt értékeli. Ennek a mindentudói a keresőmarketing ügynökségek, akik nem csak a google display hirdetések készítéséről, hanem például a remarketingről, és számos egyéb fontos és hasznos módszertől tudnak mindent. A remarketing célja pedig, hogy a potenciális érdeklődőket és vásárlókat vissza tudja keresni a weboldal tulajdonos vállalata és egy újabb célzással meghozza a kedvét a vásárláshoz. Vagyis, a remarketing eszközeinek segítségével megtalálhatóak azok az érdeklődők, akik felkeresték a vállalat honlapját, de internetes vásárlás nélkül távoztak a honlapról. Mindez azt jelenti, hogy az adott személy érdeklődik a cég termékei és szolgáltatásai iránt, viszont valamilyen oknál fogva vásárlás nélkül távozott, ami lehet például, hogy még nem aktuális a vétel, vagy pénzhiány miatt eltolódik az értékesítés. A remarketing tudja, hogy kik ezek a személyek és visszakereshetőek általa a későbbiek folyamán, talán néhány nap vagy hét után már aktuálissá válik a vásárlás.